12 Ekim 2018 Cuma

Sonsuz Parçalı Puzzle

Bugün hayatı bir puzzla benzettim kendi kendime ama öyle basit ve yapılması kolay bi puzzle değil .Kurallı bir puzlla benzettim . Bazen hayatımız da başımıza gelen onlarca şeye anlam veremeyiz bunların neden olduğu nasıl olduğunu sorgular ve işin içinden çıkamayacak hale geliriz . Bu başımıza gelen her olay puzzlın bir parçasını oluşturuyor . Bilirsiniz puzzle yaparken bir resime bakılır renkler ayıklanır ve onu bir bütün haline geitirmek zaman alır sıkıcı olan tarafı şu ki bunu yaparken nasıl bir şey çıkacağını önceden biliriz. Hayat öyle değildir. Gerçek hayatta bize bir çok paraç verilir ve bu
parçaların nereye oturacağı hakkında hiçbir fikriniz yoktur . Eğelceli olan tarafından bakarsanız nasıl bir resim çıkacağını bilmemenizdir. Çoğu zaman planladığımız gibi gitmeyen şeyler çıkar karşımıza ,tercihler yapmak zorunda kalırız bu tercihler sonunda  onlarca parça birikir elimizde .Birbirini tutmayan parçalar zamanla , yani geriye dönüp baktığımızda bu parçaların bazılarını birleştirmeye başlarız bunun ne zaman olacağı farkındalıkla ortaya çıkar . Sizin puzzlınız kimsenin tasarlığı bir resme benzemeyecektir.Eğer oturup başına anlamlandırmaya kalkarsanız hayatınızı o puzzle yapmaya başlamışsınız demektir yine güzel olan tarafı şudur ki sonsuz parçalı bir puzzla ve tasavvuru zor bir resme başlamışsınızdır onu bitirmek için gerçekten iyi bir sabıra ihitiyacınız olacaktır . Ben tasavvuru zor bir resme başladım bazı parçalar hala uyuşmuyor fakat onları anlamlı kılan parçaları da bulacağım biliyorum.Bu resmi keyifle izleyeceğim bir nokta olacak mı bilmiyorum ama
beni tatmin eden resim değil bu parçaları birleşmek olacak bunu biliyorum bu da hayattan haz almamı sağlayan güzel şeylerden biri .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder